piątek, 8 sierpnia 2014

Regulacja brwi – bardziej istotna niż myślisz

Witam na moim blogu "Kraina Urody". Będę tutaj publikować przydatne informacje o kosmetyka, zabiegach kosmetycznych i pokrewnych tematach. Dziś wpis o regulacji brwi. Zapraszam do lektury. :)

Większość kobiet nie zdaje sobie sprawy z tego, że dobrze wyregulowane brwi mogą stanowić o ogólnym wyglądzie naszej twarzy. Mogą nadać jej też zupełnie inny kształt, złagodzić rysy lub właśnie je wyostrzyć. Wszystko zależy od tego, jakiego efektu oczekujemy. Ważnym czynnikiem jest tutaj też farbowanie henną. Dobrze dobrany kolor, może dodać nam dużo uroku. Jest kilka rodzajów henny np. żelowa lub proszkowa, podobnie jak rodzajów regulacji. W salonie w Warszawie w dzielnicy Włochy do którego chodzę, mam do wyboru regulację brwi woskiem, standardowe wyrywanie pęsetą albo nitkowanie. Wybór zawsze należy do klientki, ale moja kosmetyczka znana jest z tego, że potrafi dobrze doradzić najlepszą metodę.


Dla przykładu paniom z opadającą powieką nie zaleca się regulacji woskiem, ponieważ jest związana z naciąganiem powieki, co może prowadzić do poluźnienia włókien kolagenowych i szybszego jej opadania i wiotczenia. Właśnie dlatego warto się natrudzić i znaleźć dobrą kosmetyczkę, do której będziemy mieć zaufanie i która jest naprawdę dobra w swoim fachu. Ja taką znalazłam w salonie w Warszawie w dzielnicy Włochy. Chodzę do niej  już od kilka lat i jeszcze nigdy się nie rozczarowałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz