niedziela, 10 sierpnia 2014

Najlepszy masaż leczniczy w Warszawie

Jakiś czas temu wybrałam się pierwszy raz po długiej przerwie na wycieczkę rowerową. Tak się rozkoszowałam widokami, że ani się nie spostrzegłam, kiedy przejechałam w jedną stroną 15 kilometrów!

Czułam już lekkie zmęczenie ale postanowiłam odpocząć sobie na polanie w lesie, zregenerować siły i wyruszyć w drogę powrotną. Do pewnego momentu nie było tak źle, ale na 20 kilometrze, moje niewyćwiczone ciało, zupełnie pozbawione kondycji, zaczęło odmawiać współpracy. Możecie się domyśleć więc, że prawie całą drogę powrotną modliłam się o koniec trasy. Kiedy dotarłam do domu, jedyne na co miałam ochotę to sen i regeneracja. Tak przespałam dwanaście godzin! Na drugi dzień dosłownie nie mogłam się ruszyć, czułam się jak z krzyża zdjęta. Nie wiedziałam, co robić, a w kolejnym dniu musiałam już udać się do pracy.

Koleżanka poleciła mi masaż leczniczy całego ciała. Trochę z oporami, ale w końcu się zgodziłam i znalazłam salon masażu w Warszawie. Jakież było moje zdziwienie! Z masażu może nie wyszłam jak nowo narodzona, ale w nocy spałam jak dziecko, a rano czułam się po prostu świetnie! Poszłam do pracy pełna energii i nowej werwy. Dlatego polecam serdecznie wszystkim masaże lecznicze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz